Large selection of products and fast shipping!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Retour en restitutie voorwaarden

Ons retourbeleid bedraagt een periode van 14 dagen, wat inhoudt dat u 14 dagen na ontvangst van uw goederen de tijd heeft om contact met ons op te nemen om de artikelen te retourneren. Als er 14 dagen zijn verstreken na uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling meer bieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt (niet gemonteerd) en in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. U moet contact met ons opnemen voordat u een artikel retourneert, als u dit niet doet, kunnen we mogelijk geen restitutie verwerken. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor items die worden geretourneerd zonder voorafgaande communicatie of toestemming van onszelf die beschadigd of verloren zijn gegaan.

Retourzending 

Zodra we de retourzending hebben geautoriseerd, ontvang je een e-mail van ons retourteam met het retournummer en instructies over wat u te wachten staat. We staan ​​30 dagen na ontvangst van deze e-mail toe dat de goederen terugkomen in ons magazijn, daarna worden terugbetalingen gedaan naar eigen goeddunken en kunnen items die buiten dit tijdsbestek worden teruggestuurd of worden geretourneerd zonder voorafgaande toestemming, worden geweigerd en geretourneerd aan de afzender, wat ertoe kan leiden dat u aansprakelijk bent voor een extra vergoeding van de koeriers. We betalen geen bestellingen terug totdat het geretourneerde artikel is geaccepteerd en verwerkt door ons magazijn.

Originele verpakking

Als het geretourneerde artikel is GEBRUIKT, BESCHADIGD, of niet in de ORIGINELE VERPAKKING zit bij retour, kunnen we geen volledige terugbetaling aanbieden en wordt 30% van de oorspronkelijke aankoopprijs in rekening gebracht vanwege het feit dat we het product niet langer kunnen doorverkopen. Voordat u uw artikel retourneert, raden we u aan foto's van het artikel en de verpakking te maken als een visuele weergave van de staat. In het geval van schade tijdens het transport met een visuele registratie van de staat van het item voordat het werd verzonden, wordt het retourproces versneld en wordt voorkomen dat een geretourneerd item wordt geweigerd wegens schade, die u niet heeft aangericht. We accepteren geen producten die gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen bevatten. Zorg ervoor dat alle producten waarvoor benzine nodig is, de tanks leeg gelopen zijn en dat de accukabel losgekoppeld is in het geval van items om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig. Neem contact op met de klantenservice voordat u uw artikel retourneert, zodat we op de hoogte zijn van de retourzending, als u dit niet doet, kan dit leiden tot vertraging bij het verwerken van uw terugbetaling. Houd hier rekening mee.

Hoe werkt dat met reparaties, waar moet ik heen?

Voor reparatie en onderhoud van uw product, kunt u bij de vestiging in Halsteren terecht (uitsluitend op afspraak). Wij kunnen u niet garanderen dat uw product ter plaatse wordt gemaakt. Wij kunnen u alleen helpen als het artikel bij ons is aangekocht. 

Product na 14 dagen teruggestuurd omdat deze defect is?

Soms krijgen wij artikelen retour omdat deze defect zouden zijn. Na controle door onze medewerkers blijkt in 99% van de gevallen dit niet het geval te zijn. Vaak zijn de voertuigen niet goed gemonteerd of is de accu niet opgeladen of simpelweg niet goed aangesloten. Mocht u een artikel retourneren vanwege een defect maar blijkt deze in orde te zijn dan brengen wij werkzaamheden en administratiekosten in rekening. De kosten voor het terugsturen van het artikel is ook voor de rekening van de klant. Blijkt het voertuig onder garantie defect dan zullen wij het artikel binnen 15 werkdagen repareren en terugsturen. Mocht het voertuig niet meer te repareren zijn dan krijgt u hiervoor een tegoedbon.

Collectie

In schaarse gevallen zullen wij de retourzending regelen en zullen we u informeren over eventuele kosten waarvoor u mogelijk aansprakelijk bent voordat u de afhaling met de koerier regelt (er kunnen retourkosten plus administratiekosten van €20,- tot €40,- van toepassing zijn, afhankelijk van de omstandigheden. Retourkosten kunnen variëren afhankelijk van de grootte van het product en worden bepaald door ons koeriersbedrijf). U wordt hiervan op de hoogte gesteld voordat we de afhaling regelen. We zullen een geschikte dag met u afspreken, maar we kunnen geen specifieke tijd opgeven waarop de koerier gegarandeerd langskomt. Als de koerier u mist, zullen wij hiervoor kosten in rekening moeten brengen. Dit aangezien wij in rekening worden gebracht voor de gemiste collectie. Als u denkt dat u niet aanwezig zult zijn bij de opgegeven collectiedatum, laat het ons dan zo snel mogelijk weten en we zullen proberen de collectie te annuleren, maar als dit is niet mogelijk zullen wij kosten in rekening moeten brengen voor de gemiste collectie.

Track & trace

Als u de retourzending zelf regelt, raden we u aan een traceerbare service te gebruiken, omdat we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor retourzendingen die tijdens het transport verloren zijn gegaan. Als we de retourzending regelen, worden er kosten in rekening gebracht die de kosten van de koerier dekken, evenals administratiekosten, deze worden in mindering gebracht op uw terugbetaling, de klantenservice zal u hiervan op de hoogte stellen voordat de retourzending wordt geregeld. Onthoud dat het product van u blijft totdat het met succes is ontvangen, nagekeken en ondertekend door een lid van ons magazijnpersoneel.

Retour ontvangen

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel met succes hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw retour of winkeltegoed. Als uw retour is geaccepteerd, streven wij ernaar uw terugbetaling binnen 5 werkdagen te verwerken. Een krediet wordt automatisch binnen 3-7 werkdagen op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast, afhankelijk van uw betalingsmethode. Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Niet het gewenste resultaat? Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost. Als u dit allemaal hebt gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Afhalen en retourneren (mislukte afhalingen)

Als u een artikel retourneert, ongeacht de reden waarom het artikel moet worden verpakt, zal een koerier weigeren het artikel mee te nemen als het niet correct is verpakt en zullen wij kosten in rekening brengen voor de onvoltooide collectie. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het artikel correct is verpakt en we hebben uw bevestiging nodig dat dit het geval is voordat een afhaling door ons wordt geregeld. We raden u ten zeerste aan om de doos waarin het item is ontvangen goed te bewaren en met uiterste zorgvuldigheid te behandelen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »